Online fietsenwinkel
Blijf in vorm | Word sterker in de natuur
30 DAGEN KOSTELOOS RETOURNEREN
GRATIS LEVERING VANAF €696
VRAGEN? KLIK HIER!

Verzendkosten

Kleine producten
Bestelwaarde STANDARD
tot € 69,- € 4,99
vanaf € 69,- Gratis
Bulkgoederen
Bestelwaarde STANDARD
tot € 499,- € 19,99
vanaf € 499,- Gratis

Kan ik mijn bestelling bij CAMPZ afhalen?

Wij van CAMPZ verkopen uitsluitend via het internet en we hebben geen vestiging in Nederland. Onze producten worden vanuit ons magazijn in Esslingen, Duitsland verstuurd en deze is niet open voor bezoekers.

UPS is twee keer aan de deur geweest, maar er was niemand aanwezig. Wat nu?

Uw bestelling wordt tot twee keer door UPS aangeboden bij uw leveradres. Indien UPS niet in staat is het pakket bij u te leveren zal het pakket geleverd worden bij een postpunt. Wij raden u aan uw traceer gegevens, die u in de verzendbevestiging heeft ontvangen, goed in de gaten te houden. Uw bestelling gaat automatisch terug naar ons wanneer niemand het pakket aan heeft kunnen nemen. Wij zullen u terugbetalen zodra het pakket retour is, uiteraard ontvangt u hier per e-mail nog een bevestiging over. Mocht u verzendkosten betaald hebben zullen wij u deze uiteraard ook terugbetalen.

Door welke koeriersdienst wordt mijn bestelling geleverd?

CAMPZ werkt samen met DHL / DPD /UPS / Hartmann om uw bestellingen te bezorgen. Grotere en zware pakketen worden per expeditie verzonden. Zij worden ingeschakeld afhankelijk of u een kayak of alleen wandelschoenen besteld heeft.

Nadat onze logistieke afdeling uw bestelling aan hen heeft afgegeven voor verzending, ontvangt u een verzendbevesting per e-mail. Hierin staat het track & trace nummer waarmee u het pakket bij onze bezorgpartner gemakkelijk kunt volgen. U kunt ook bij ons inloggen met uw klantgegevens en uw pakket volgen via de bestelgeschiedenis.

De bezorging van uw bestelling door de pakketdienst is tot aan uw voordeur, bij levering per expeditie wordt tot aan de stoeprand geleverd.

Is mijn bestelling verzekerd voor transport? Zo ja, wat wordt er precies verzekerd?

Voor iedere bestelling die ons logistiek centrum verlaat, hebben wij een transportverzekering afgesloten. Deze kosten zijn voor onze rekening. U betaalt niets.

De transportverzekering dekt alle schades en verliezen tot en met de goederenontvangst. U ontvangt in elk geval een onberispelijk, onbeschadigd pakket met de complete inhoud van de bestelling. Al het andere is onze zorg.

Mocht er inderdaad iets beschadigd zijn, dan wordt het product eenvoudig en snel vervangen.

Ik wil het afleveradres wijzigen maar mijn bestelling is al verstuurd, kan dit nog?

We kunnen uw adres helaas niet meer wijzigen. De bezorgdienst zal het pakket op het opgegeven adres proberen te bezorgen. Mocht dit niet lukken zal het pakket automatisch worden geretourneerd, mits anders aangegeven door de bezorgpartner.


Bezorging & bezorgtijden
Door welk transportbedrijf wordt mijn bestelling geleverd?

We werken met onze partners DHL en DPD voor kleine producten en kleding, UPS voor grotere paketten (bijv. kajaks, tenten, banden), of met transporteur Hartmann.

Na een succesvolle verzending van je bestelling vanuit ons logistiek centrum, ontvang je een verzendbevestiging van ons per e-mail. Via je profiel op onze site, kun je de actuele status van je bestelling volgen.

Let op: de levering van je bestelling is bij levering van DHL of DPD tot aan de voordeur, bij levering door UPS of Hartmann tot aan de stoeprand.

UPS – trackingnummer begint met 1Z
De UPS tracking geeft een verwachte dag van bezorging aan, een tijdstip is helaas niet mogelijk. UPS probeert je pakket twee keer te bezorgen bij het opgegeven leveradres. Indien dit niet lukt wordt het pakket geleverd bij een postpunt of retour naar afzender gestuurd.

Graag wijzen wij je er op dat onze verzendingen automatisch worden ingepland, en wij een voorkeur voor een specifieke vervoerder niet kunnen verwerken.

Buitenland
België: je bestelling wordt met DHL, DPD, UPS of Hartmann geleverd.

Kan het bezorgadres na verzending nog worden aangepast?

Nee, een verandering van de gegevens is na overhandiging aan onze logistieke partner helaas niet meer mogelijk.

Op welke dagen wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling kan van maandag tot en met zaterdag door DHL of DPD en van maandag tot en met vrijdag door UPS of Hartmann geleverd worden.

Kan ik de dag en het tijdstip van de bezorging aanpassen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Onze logistieke partner heeft geen invloed op het exacte bezorgmoment.

Tot waar wordt mijn bestelling bezorgd?

De bezorging van je bestelling volgt door levering door een pakketdienst (DHL, DPD of UPS) bij je voordeur of levering door een transporteur (Hartmann) op de stoep of het erf voor je huis.